مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

هرچند عبارات کلیدی زمان بر وسعت جستجوی یه خرده دارا‌هستند، طراحی اپلیکیشن در مشهد ولی در ازای احتمال کلیک یوزرها روی حاصل کاوش خیلی بیشتر میباشد. ضمن این مزیت‌های دیگری هم این عبارات دارا هستند که به کارگیری از آنان را در استراتژی محتوایی seo ضروری نموده است. در‌این نصیب مزیت این کلمه ها در seo وب سایت را رسیدگی میکنیم:

عبارات کلیدی وقت گیر رقابت کمتری دارا‌هستند

لغات کلیدی وقت گیر به عبارتی‌طور که کمتر کاوش می گردند، رایاپارس کمتر هم بر رمز آنان رقابت وجود دارااست؛ این فرصتی میباشد برای وب سایت‌هایی که جدید عمل‌های سئوی خویش را آغاز کرده‌اند. فکر کنید می خواهید در حوزه رمزارزها پست وب لاگ بنویسید. در صورتیکه بخواهید پست خویش را برای جايگاه به چنگ آوردن در واژه کلیدی «بیت کوین» باصرفه‌سازی فرمایید، شانس چندانی برای سکو به چنگ آوردن نخواهید داشت، دست کم به‌این زودی‌ها این شانس را نخواهید داشت. به دلیل آنکه وب سایت‌های متعددی بر رمز جايگاه به چنگ آوردن درین واژه و کلمه کلیدی در درحال حاضر رقابت می باشند، وبسایت‌هایی که دوران‌ها میباشد در درحال حاضر شغل روی سئوی خویش میباشند application و سرمایه‌گذاری متعددی روی واژه بیت کوین اجرا داده‌اند.

ولی در‌صورتی‌که به سراغ لغت ها کلیدی وقتگیر حول مورد بیت کوین و رمزارزها بروید، شانس جايگاه دریافت کردن‌تان زیاد می گردد. به عنوان مثال عبارت‌هایی مثل «به چه شکل در باینانس بیت کوین بخریم» رقابت کمتری دارا هستند و تارنما‌های مبتدی و تازه کار ریلکس‌خیس میتوانند روی آن‌ها درجه‌های بالا را بست آورند.

بیشتر بخوانید: واژه و کلمه کلیدی بذر (Seed Keyword) در بهینه سازی چیست؟

ایجاد محتوای لغت ها کلیدی زمانبر بی آلایش‌خیس میباشد

همین الان به کاغذ جستجوی گوگل بروید و دو عبارت «بیت کوین چیست» و «به چه شکل در باینانس بیت کوین بخریم» را کاوش فرمایید. خواهید مشاهده کرد صفحاتی که برای عبارت «بیت کوین چیست» مرتبه گرفته‌اند، محتوای خیلی بیشتری نسبت به عبارت‌های دیگر دارا‌هستند. اصولا موضوعات کلی نیاز به محتواهای زمان بر‌خیس و جامع‌تری دارا هستند چراکه موضوعات متعددی حول آن‌ها وجود دارااست که یوزرها میخواهند بدانند. در حالتی‌که که بدین موضوعات فرعی بی‌توجهی فرمایید، احتمالا درجه نیکی هم به دست نیاورید.

ولی در زمینه ی کلمه ها کلیدی وقت گیر شما با یک مورد معین مواجه می‌باشید که جواب ظریف و روشنی دارااست، ساخت محتوا برای اینگونه موضوعاتی حد و حدود مشخصی داراست و نیاز به پوشش موضوعات فرعی ندارد. ضمن این لغت ها کلیدی وقتگیر مختلفی وجود دارا هستند که محتوای آنان بسیار مشابه به هم میباشد. از جملهً می‌قدرت اذعان کرد 80 درصد محتوای نوشته‌علمی «چه گونه در باینانس بیت کوین بخریم» با محتوای نوشته‌علمی «چه گونه در کوکوین بیت کوین بخریم» یکسان خواهد بود. براین اساس می توانید در بازه زمانی فرصت پاره ای تعداد متعددی محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید که میتوانند کلمه ها کلیدی زمانبر مختلفی را غرض بگیرند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 31 شهريور 1401 ساعت: 12:30

داده‌های ساختاریافته، اطلاعاتی سازمان‌دهی‌گردیده در صورت یک قطعه کد میباشد که به موتورهای جست‌وجو شعور بهتری از محتوای یک صفحۀ وبسایت میدهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این داده ها همینطور قادر است تحت عنوان Rich Result در ورقه حاصل موتور جست‌وجو به اکران درآید

به عبارت دیگر داده‌های ساختاریافته راهی برای این میباشد  رایاپارس که موتورهای جست‌وجو تارنما شمارا سهل وآسان‌خیس فهم نمایند. برای تعریف وب سایت خویش بدین موتورها نیاز به واژگانی دارید که نمایانگر محتوای سایتتان باشد آن هم به گونه ای که‌این موتورها بضاعت و توان درکش را داشته باشند.

واژگانی که غول‌های موتورهای جست‌وجو مانند application گوگل از آن استعمال می‌نمایند Schema.org (اسکیما) اسم داراست که محتوای شمارا به کدی تبدیل می‌نماید که گوگل ریلکس‌خیس بتواند پردازشش نماید. گوگل این کد را می خواند و از آن برای نمایشش به شکلی خاص و بی نیاز در کاغذ حاصل (SERP) به کار گیری می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اسکیما برند آپ (Schema Markup) چیست؟

فکر کنید که سایتی دارید که درباره امر پخت غذاهای متفاوت میباشد. در صورتیکه شما داده‌های ساختاریافته را به یک کاغذ‌ای که یک فرمان خوراک داراست اضافه نمایید، ظواهر آن شیت در SERP دست‌خوش تغییر و تحول می شود. به عبارت دیگر آن فیض نسبت به بقیه نتیجه ها نماد داده گردیده «بی نیاز‌خیس» می شود. به همین خیال و خاطر میباشد که آن را نتیجه ها بی نیاز (Rich Result) یا این که تکه‌های بی نیاز (Rich Snippet) می‌نامند.

در عکس تحت نحوۀ اکران یک Rich Result (درباره یک شیت با محتوای فرمان پخت خوراک) را که بوسیله داده‌های ساختاریافته تاسیس شده است را مشاهده میکنید. در تحت لینک و پیوند و تیتر کاغذ میتوانید متنی که مشتمل بر عبارات پررنگ جست‌وجو گردیده بوسیله مخاطب میباشد را مشاهده کنید. همینطور در ذیل آن می توانید مشاهده کنید که لازانیا یک‌سری کالری دارااست. برای اینکه صفحۀ شما این چنین به اکران درآید می بایست از داده‌های ساختاریافته به کار گیری نمائید.

اشکال Structured Data
گوگل از اسکیماهای مختلفی تامین می‌نماید تا نتایجش را به صورت بی نیاز‌تری به استفاده کننده علامت دهد. در پایین به 30 نوع متعدد داده‌های ساختاریافته اشاره میکنم:

Article
Book
Breadcrumb
Carousel
Course
Dataset
EmployerRating
Event
Fact Check
FAQ
Home Activities
How-To
Image License
JobPosting
Job Training
Local Business
Logo
Math Solvers
Movie
Estimated Salary
Practice Problems
Product
Q&A
Recipe
Review Snippet
Sitelink Search Box
Software App
Speakable
Subscription Content
Video
التفات Structured Data
داده‌های ساختاریافته نقشی اصلی در سئوی on-page اجرا می‌نماید زیرا به صورت آشکاری در ارتقای شیوه حضور یک ورقه یا این که وبسایت در حاصل گوگل اثر میگذارد. دو برهان بسیار اصلی را در عنایت استراکچر دیتا بایستی به خیال و خاطر داشت:

به موتورهای جست‌وجو اذن می دهد که محتوای شما‌را خوب شعور نمایند.
نرخ کلیک و امکان چشم شدن صفحه ها شما بیشتر می شود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 13:09

کاربری که وارد برگه به هم ریخته میگردد مبتلا تشویش می شود طراحی اپلیکیشن در مشهد و ممکن میباشد حس نماید وارد سایتی شد‌ه‌است که یکپارچگی ندارد و مشقت بار به هدفش می‌رسد بر همین پایه وب سایت را میبنند. عملکرد فرمائید با گرافیکی معمولی و قشنگ بینده را زیر اثر قرار دهید از رنگ های زننده و دیده زن استعمال نکنید.

۱۰) متن با خوانایی بالا
کارایی نمایید متونی که در تارنما قرار میدهید به جمله های خرد تقسیم نمایید رایاپارس تا ترازو خوانایی بالایی برای کاربر داشته باشد و وی بتواند با آن شیت رابطه برقرار نماید . 11) محتوای مرتبط
در ذیل مطالبی که در وبسایت خویش قرار میدهید application قطعا مطالب مربوط به آن واژه کلیدی را قرار دهید ممکن میباشد کاربر روی آن‌ها کلیک نماید.

 11) محتوای مرتبط و دوست داستنی
هر استفاده کننده به دلیلی وارد تارنما شما می گردد و وقتی که نیاز وی برطرف شد وبسایت را سوراخ می نماید. شما بایستی به وی دلیلی برای ماندن در وبسایت بدهید.در ذیل مطالب و ساید توشه صفحه های تارنما خویش مطالب مرتبط و دوستداشتنی را قرار دهید. ممکن میباشد استفاده کننده روی آنها کلیک نماید. این قضیه برای وبسایت هایی که از روش تبلیغات کلیکی درآمدزایی می نمایند مانند مجلات اینترنتی بسیار اصلی میباشد.

12) نشانی های سرراست بدهید
یک منو که مشمول صفحه ها مهم میباشد را مدام در رویت کرد استفاده کننده قرار دهید که سبب ساز نشود در وبسایت شما گم خواهد شد و هر لحظه که عزم نماید وارد ورقه اساسی خواهد شد و انتخاب مسیر نماید.

13) به‌روز بودن محتوا
محتوای وب سایت را بایستی برای زنده نگه داشتن سایت آپ دیت نگه دارید و مطالب سابق را بازنویسی فرمائید. عموم به‌دنبال داده ها آپ تو دیت می‌باشند.

14) محدودیت‌های فنی
درصورتی که ورقه‌ی شما برای معرفی و اکران فعالیتِ فرآورده متکی به ویدیوی مکان نما میباشد، توجه نمایید که آیا مطمئنید استفاده کننده غرض‌تان می تواند آن را ببیند؟ گاهی کانال‌ی کمپانی‌ها محصور گردیده و این نوع محتوا را مسدود می‌نماید، یا این که از آن اصلی‌خیس در اصل سرعت و ترافیک وب مخاطب کشش پخش ویدئو ندارد. در شرایطی که استفاده کننده به فریم خالی بربخورد یا این که ویدئو نماید و با وقفه‌ی بسیار پخش خواهد شد یا این که ترافیک استفاده کننده را بخورد، ممکن میباشد ورقه را سوراخ نماید.

15) بخش کاوش را در وب سایت اضافه نمائید
کاربرها اکثر اوقات زمانی چیزی را که میخواهند فورا پیدا نکنند، آن را کاوش می‌نمایند. مهیا آورن فریم جستجوی عالی در کاهش نرخ پریدن بسیار موءثر میباشد. به عنوان مثال بتوانند بر پایه ی صفت در محصول ها شما کاوش نمایند.

16) دیدگاه ها مشتریان
در تارنما خویش قطعا قسمتی را تخصیص دهید به مدرک حسن اعمال امور و نظرها مشتریانتان، این کار سبب ساز می شود استفاده کننده احساس معتمد تری به وب سایت و سرویس ها شما پیدا نماید.

17) سوال ها اضافه
در صورتی در هم اکنون نام نویسی کاربری می باشید لطفا از وی فیلد های اضافه نخواهید و وارد حریم های فردی او نشوید. سوالهای کلیدی و کوتاه سود بهتری برای شما در بر خواهند داشت و پرسیدن سوال ها زیاد از استفاده کننده و قرار دادن فیلدهای اضافه منجر می گردد مخاطب از وب سایت شما بیرون خواهد شد و از نام نویسی پشیمان گردد.

18) از شیت جنس بالاتر بروید
گاهی مشتری وارد برگه فرود میگردد ولی هنوز شایستگی خرید ندارد و از وبسایت بیرون می‌شود. در‌این مواقع خوب میباشد به صفحاتی مثل موعظه به کارگیری از کالا، برگه ی ایده ها مشتریان و بقیه صفحه ها مرتبط لینک و پیوند بدهید. شاید بازدید کننده با ماندن در وب سایت تصمیم قطعی برای خرید بگیرد. 

19) بازشدن پیوند های خروجی در کاغذ نو
گشوده شدن لینک و پیوند های خروجی در به عبارتی برگه از تارنما شما به‌این مفهوم میباشد که استفاده کننده بایستی برای رجوع و برگشت روی دگمه ی برگشت کلیک نماید. این قضیه از نظر تجارب ی کاربری بسیار آزار دهنده میباشد و نرخ پریدن را ارتقاء میدهد.

توده بندی

در‌این نوشته‌ی علمی با بانس ریت که یکی‌از مهمترین اصطلاحات حوزه دیجیتال مارکتینگ میباشد، آشنا شدیم. فعلا میدانیم که دست اندرکاران زیادی برای مثال تبلیغات، کانال‌های اجتماعی، پیاده سازی نا مطلوب وبسایت و… می توانند موجب ارتقاء نرخ پریدن بازدیدکنندگان شوند و بر نرخ تبدیل و سئو وب سایت، تاثیری منفی بگذارند. یکی روش های بسیار سهل برای تقابل با این پدیده، بازاریابی میباشد. بنابراین خواهید توانست از روش تبلیغات هدفمند، تهیه و تنظیم استراتژی محتوای کارآمد، بهبود طراحی وب، bounce rate و... تارنما خویش را کاهش دهید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 12:54

اکثری از وبسایت‌ها با وردپرس پیاده سازی گردیده‌اند و ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد وبسایت شما هم بین آن ها باشد. درصورتی که مخاطبان در میان‌المللی دارید در پی این مقاله قصد داریم به پژوهش بی نقص یادگرفتن طراحی سایت یکسری زبانه در وردپرس بپردازیم.

خواسته از وبسایت وردپرسی چندین زبانه چیست؟
محتوای خویش را با سوالی به عنوان چه‌طور وبسایت وردپرسی خویش را تعدادی زبانه کنیم؟ استارت میکنیم! همان گونه که اشاره کردیم، مطالبی که ما در وب سایت خویش قرار میدهیم نباید تنها محصور به قشر خاصی باشد و می بایست کلیه اشخاص را با لهجه‌های گوناگون استفاده کننده قرار دهد. رایاپارس ولی اینکه ما محتوایی با چند گویش متعدد منتشر کنیم، کاری بسیار وقتگیر میباشد. ولی خواهیم توانست به واسطه وردپرس، وبسایت خویش را چندین زبانه کرده و به گویش‌های دارای اسم و رسم عالم محتوا ایجاد کنیم.

یکسری زبانه کردن وردپرس به مدیران این قابلیت را میدهد تا بتوانند مطالب و موضوعات را به لهجه‌های مختلفی در دست یوزرها قرار دهند. برای ذکر عالی این مورد، در حیث بگیرید که تارنما شما یک وب سایت خبری میباشد و روزمره خبرها مختلفی را پوشش میدهد! در‌حالتی که شما بتوانید محتوا را به یک سری لهجه متعدد در دسترس یوزرها قرار دهید، بدون‌شک تعداد بازدید‌های تارنما شما ارتقا یافته و در سود زمان‌های شغلی مختلفی را برایتان ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

در این مورد شما می توانید گویش‌هایی مانند انگلیسی، application ترکیه ای، عربی و... را در حق تقدم قرار دهید. برای این مراد شما میتوانید از پلاگین‌های مختلفی در وردپرس به کارگیری کرده و تارنما خویش را تعدادی زبانه نمایید! 

پلاگین‌های موردنیاز برای ساخت وب سایت یک‌سری زبانه در وردپرس
برای یک سری لهجه کردن تارنما‌های وردپرسی دو نوع پلاگین وجود داراست. دسته اولیه این پلاگین‌ها این قابلیت را می دهد که به طور دستی محتوای تارنما را یک‌سری زبانه کرد. در واقع توسط این پلاگین‌ها آغاز می بایست محتوای تارنما را به لهجه دلخواه خویش ترجمه کنیم و آن‌گاه در وب سایت وارد کنیم و وظیفه مهم این پلاگین نیز سوئیچ کردن لهجه‌ها برای یوزرها میباشد.

ولی در تیم دوم پلاگین‌ها نیازی به ترجمه دستی وجود ندارد به دلیل آن که پلاگین‌ها توسط ابزار‌های آنلاینی مانند گوگل ترنسلیت محتوای تارنما را ترجمه می‌نماید. البته ایرادی که در پلاگین‌های تیم دوم وجود دارااست، این میباشد که چگونگی محتواهای ترجمه گردیده چندان عالی وجود ندارد. به دنبال پلاگین‌هایی که قابلیت و امکان یک‌سری زبانه کردن وبسایت را ارائه می دهد را معرفی می‌کنیم:

پلاگین polylang
اولی پلاگین‌ای که قصد معرفی آن را داریم و قابلیت چندین زبانه کردن وبسایت وردپرسی را به شما ارائه می دهد، پلاگین Polylang میباشد. نکته حائض اهمیت این پلاگین مجانی بودن آن میباشد و شما میتوانید از مخزن وردپرس همین الان این پلاگین‌ای که بیش تر از 400 هزار توشه نصب گردیده‌است را اخذ نمائید.

شما توسط ورژن مجانی این پلاگین میتوانید به طور دستی محتوای وبسایت خویش را ترجمه فرمائید. قابل ذکر میباشد که صرفا ایرادی که پلاگین Polylang دارااست، این میباشد که برای ترجمه بخش URLها نیاز به ورژن مبلغی و پرمیوم آن را دارید. از خصوصیت های بارز این پلاگین قادر خواهیم بود به مفاد پایین اشاره کنیم:

قابلیت و امکان سوئیچ کردن فی مابین لهجه ها در ابزارک‌ها و فهرست‌ها
نگهبانی از 100 گویش گوناگون عالم
حمایت کردن از RTL
قابلیت به کار گیری از یک دامنه غیر وابسته یا این که یک ذیل دامنه برای لهجه های متعدد
هواخواهی از پست‌های سفارشی
و...
پلاگین  TranslatePress
یکی‌از دیگر از پلاگین‌های مجانی برای چندین زبانه کردن وب سایت، پلاگین TranslatePress میباشد. با این پلاگین می توانید روی هم رفته از کلیه صفحه های مانند هیبت‌ها، شیت سازها و خروجی کدهای کوتاه را ترجمه فرمایید. قابل ذکر میباشد که‌این پلاگین با پلاگین ووکامرس انطباق داراست و فارغ از نیاز به هیچ تهیه خاصی فعالیت می‌نماید. از خصوصیت‌های این پلاگین می توانیم به موردها تحت اشاره کنیم:

سازش با اکثر پوسته‌ها و پلاگین‌های وردپرسی
قابلیت و امکان دفاع دستی و اتوماتیک از گوگل ترنسلیت
قابلیت به چاپ رساندن ترجمه‌ها پس از به اتمام وصال عمل ترجمه ها
و...

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 12:29

اهل تفحص و کنجکاو باشید: متخصصان seo با رصد کردن الگوریتم‌های تازه گوگل، عملکرد می‌نمایند تکنیک‌های آپ دیت باصرفه‌سازی تارنما را فرابگیرند؛ سئوکارها کارآگاه‌های مادرزادی می باشند طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای کشف کردن دلایل توفیق، تارنما‌های دیگر را زیرورو و چک می‌نمایند. بدین ترتیب چنانچه اهل سرچ می‌باشید و نگاه جزیی‌نگری دارید می گردد اعلام‌کرد تا حدی برای تبدیل شدن به یک دارای تخصص seo مهیا‌اید. 
2-    به گویش انگلیسی مسلط باشید: حقیقت این میباشد رایاپارس که دانش بهینه سازی در مرز و بوم ما، هنوز هم دانشی نوباوه میباشد و شما تحت عنوان یک دارای تخصص‌ بهینه سازی، گاهی ناچار میباشید برای یافتن جواب سوالتتان به سراغ وب سایت‌های فرنگی بروید؛ پس شناخت با لهجه انگلیسی، یکی شرط‌های اساسی برای تبدیل شدن به یک سئوکار ماهر میباشد.
3-   شکیبا و پیگیر باشید: در‌صورتی‌که بخواهید به صورت ظریف و اصولی جايگاه‌ی یک تارنما را ارتقاء بدهید، می بایست شکیبا باشید. بارها و بارها نرم افزار‌ریزی نمائید و از ناکامی نترسید، گاهی حتی موردنیاز میباشد برای یافتن یک واژه کلیدی بی آلایش، بیشتر از ده سود اولیه گوگل را نظارت نمایید.

دارای تخصص seo چه وظایفی داراست؟
1-    گزینش استراتژی کلی برای ساخت محتوای بی نیاز و کاربردی: محتوای بهتر یک کدام از پر و بال‌های اصلی برای پرواز یک وب سایت به صدر جدول نتیجه ها گوگل میباشد؛ البته گروه ساخت و ساز محتوا موضوعات نوشته‌ی‌علمی‌های متعدد را از کدام منبع حصول می‌نمایند؟ یکی وظایف سئوکارها چک تارنما‌های حریف و موتورهای کاوش میباشد؛ آن ها با کاوش و دستیابی مطالبی پرسرچ و پرطرفدار که قابلیت و امکان ساخت بک پیوند دارا‌هستند؛ application برای ساخت محتوای مطلوب و seo گردیده، به مجموعه ایجاد محتوا، یاری می‌نمایند.
2-    مطالعه در موتورهای کاوش برای یافتن واژه و کلمه‌های کلیدی مطلوب: یک محتوا هر قدر هم جالب باشد فارغ از حضور کلمه ها کلیدی، فقط یک نوشته ی علمی جالب میباشد و تاثیری در رنک وبسایت ندارد؛ دارای تخصص بهینه سازی عبارات کلیدی مربوط به موضوعات را پیدا می‌نماید و تلاش می‌نماید ماده ناپخته نخستین را در چنگ دسته ایجاد محتوا قرار بدهد.
3-    ایجاد کرد بک لینک و پیوند: شما تحت عنوان متخصص بهینه سازی می بایست بتوانید به بقیه مطالب مرتبط وب سایت پیوند بدهید؛ با رپورتاژ‌های متفاوت در تارنما‌های خبری لینک و پیوند سازی فرمایید و... و در غایت داده های عددی بازدید تارنما و همینطور فرصت ماندگاری استفاده کننده را ارتقاء بدهید. از گونه های دیگر بک پیوند می‌قدرت به بک پیوند‌های اینفوگرافیک، بک پیوند از تارنما‌های سوال و جواب، پیوند‌های گرافیکی، بک لینک و پیوند از ویدئو و .... اشاره نمود.
4-    seo صفحه های نسخه برداری و کاغذ‌های فرود برای بازاریابی موتور کاوش: فرض نمایید در تبلیغات یک سایت، ناگهان کتابی را که دوران‌ها دنبالش بودید می بینید؛ روی تصویر کلیک می کنید و به ورقه فروش کتاب منتقل می شوید؛ البته کاغذ‌ای که به آن هدایت شدید آن قدر نا مرتب و آکنده از تصاویر گرافیکی و سفارش کالاهای دیگر میباشد که عطای خرید را به لقایش می بخشید؛ یک سئوکارحرفه‌ای وظیفه داراست با ساخت ورقه فرودهای جالب و کاربردی و به کار گیری از تکنیک‌های متفاوت مثل حذف منوی ناوبری، قدردانی از یوزرها در عوض ایفا شغل و ...نرخ پریدن تارنما را کاهش و مجال ماندن یوزرها در تارنما را ارتقا بدهد.
5-    به کارگیری از ابزارهای متفاوت برای چک سکو وبسایت و همت برای بهبود آن: ابزارهای مثل google page speed insights، یا این که پلاگین الکسا  و ... امداد متعددی به سئوکارها می‌نماید تا سکو و هم‌اینگونه نقاط ضعف وبسایت را پیدا نمایند. در نصیب دیگری از این نوشته ی علمی به نظارت قابل انعطاف‌افزارهای محاسبه وب سایت میپردازیم.
6-    با صرفه‌سازی وبسایت با استعمال از پیشنهاد‌های موتورهای کاوش: یکی خصوصیت‌های یک سئوکار حرفه ای کنجکاوی میباشد؛ شما بایستی هر روز موتورهای کاوش را برای یافتن واپسین الگوریتم‌ها و ولی جدیدترین سفارش‌ها برای فراتر رفتن رنک وبسایت،  ذیل و رو نمائید؛ اما معمولا برای یافتن جواب بایستی به چند وب سایت دارای اعتبار انگلیسی گویش هم راز بزنید و این یعنی می بایست به عبارتی‌طور که گفتیم تا حدی به لهجه انگلیسی مسلط باشید.
7-    رسیدگی و پژوهش در ارتباط با وبسایت‌های حریف: با استعمال از ابزارهایی مثل spyfu می بایست بتوانید طریق‌های ارتقاء ترافیک و تکنیک‌های وبسایت حریف را گزینه بررسی قرار دهید. درپی توضیحات بیشتری در ارتباط با ابزار spyfu ارائه میشود.
8-     گزینش استراتژی تشکیل داد پیوند و همت برای توسعه و گسترش آن: بعداز یک عصر بک پیوند سازی و همینطور ارزیابی موقعیت وبسایت، میتوانید متوجه گردید که کدام نوع بک پیوند‌ها برای جذب کاربر موثرتر بوده میباشد و براین اساس استراتژی کلی بک پیوند سازی تارنما را گزینش نمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 13:46

هوش MUM از یک‌سری ابتکار تشکیل‌شده میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد در یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی، گوگل به یک سبک یک سری وظیفه ای واحد، که بضاعت و توان اجرا عالی همگی ی امور را داشته باشد اشاره کرده و آن را چالشی جالب فکر می کند.

هوش MUM البته می تواند در هر قسمت از وظایفی که ایفا می‌دهد، گویش طبیعی بشر را پردازش نماید و با تفحص و نظارت مستندات، تفاوت در بین هر نوع لهجه را تشخیص داده و در سود، برای پرسشی که مطرح گردیده یا این که به گویش مبدا و یا این که به هر گویش دیگری، جواب و جواب هایی با نقطه پايان گشوده ارایه کند.  رایاپارس این راه از تبادل داده ها را در هوش لمدا LaMDA، سراغ داریم که گفتگویی با بی غایت تعیین را در مکالمه دو یا این که چندین طرفه به ارمغان می‌آورد و میتواند هر لحظه با تغییر و تحول قضیه گفت و گو، پاسخ مرتبطی داده و فضای تعاملی جذابی را رقم بزند.

بیایید به خودمان و معاش بشر ها برگردیم، در حین هجرت کنیم و صحیح به محلی برسیم که دو بشر اول راهی برای رابطه کلامی با یکدیگر پیدا کردند. آغاز نوا و اصوات بود و بر مبنای نوع و صورت صدایی که بلند می‌شد، متوجه مراد هم گردیده و سپس خاطر گرفتند آن را طرح ریزی و نظم ببخشند. در سریال SEE میبینیم که چطور بشر نابینا قادر است با حواس و صدالبته صدایی که در چنگ داراست به نزاع برود، طبیعت را به زانو دراورده و کیلومترها زمین را بپیماید تا به اهدافی که میخواهد رسد. هوش MUM نیز امروز، قبلی بشر های اول میباشد و قادر است در ازای چیزی که دنبال می نماید، application به هر زبانی بیابد و یا این که زبانی برای ارایه مطلوب آن ساخت‌و‌ساز نماید. این هوش کارامد توانسته خطاها و مسایل بخش اعظمی را با خصوصیت های “یک‌سری وظیفه ای” و “راه‌حل های یک دست” که به عبارتی دانشنامه ی داده های بدست آورده اش میباشد، حل کند.

فعلا که‌این نوشته‌علمی را میخوانید، هوش MUM در هم اکنون یادگیری و کاوش در آحاد گویش ها و تمدن ها میباشد. مستندات و داده های در دسترس را خاطر میگیرد و در چیزی که ما اسم آن را “ذهن” می‌دانیم، با نام سیستم ” راهکار های یک دست” حفظ می نماید تا بتواند در لحظه، به یک درخواست با یک سری طرز به طور همزمان، جواب دهد.

دیگر سوال های به یک گزاره با نشانه “؟” محصور نخواهند شد، بلکه MUM به یک گزاره از جانب استفاده کننده کاوشگر به ذکر داده ها میپردازد و این جواب ها، به طور طبیعی چیزی وجود ندارد که بخواهیم با یک پیوند و یا این که Snippet، رفع بازگشت گردیده بنامیم. MUM جواب هایی بصورت سندها ارایه می نماید و در‌صورتی‌که بخواهیم یه خرده معمولی خیس تشریحش کنیم، سوالهای و کلمه و واژه هایی که بدنبال پاسخ میباشند، بصورت مشورت کردن، توصیه و یا این که راه‌حل جواب داده می گردند.

در سیستم MUM، با جستجوهای بغرنج و وقتگیر ( Long Form Question Answering )، پاسخی که اخذ می‌شود زمان بر و یک سری وجهی میباشد. ( paragraphs information, multiple subtopics ).

آیا ما داریم درباره رای زنی بشر با بشر کلام میکنیم؟ موقتا خیر، البته در مقابل شما، به طور طبیعی یک دانشمند با اطلاعاتی به حجم تاریخ انسان، آن هم بصورت چندین وظیفه ای قرار گرفته میباشد.

پاسخی که MUM به ما می‌دهد تنها یک پاسخ آخری وجود ندارد و این بقدری جذاب میباشد که حتی نوع پرسش شما‌را به بحران میکشد و در‌حالتی که یک پرسش نسبتا غیر قابل فهم بپرسید یا این که MUM تشخیص دهد که می قدرت داده های بیشتری را نیز در حیث گرفت، آن‌گاه مشاهده کنید چه چیزی قسمت تان می‌گردد :

گوگل میتواند دراین باره به شما یاری دهد، ولی مطابق جستجوهای متفکرانه ای که شکل میگیرد، ما یحتاج میباشد طول کوه، معدل دما در فصل پاییز، دشواری مسیرهای پیاده روی و امکانات مطلوب برای استعمال را کاوش نمائید.

درین جمله دیدیم که گوگل پیش از جواب به زمینه، عنا وین دیگری را نیز سفارش میدهد که نصیب عمده آن مرتبط با آپ تو دیت بودن داده ها و بدون نقص بودن تنوع اطلاعات میباشد. زنگ خطری برای اینترنت مستر و دارای تخصص seo و همچنین خالق محتوا، تا به مکان ارایه یک مقاله مالامال پیچ‌و‌تاب، با انبوهی از پیشگفتار چینی ها و عبارات کلیدی گوناگون، نیازهای اصلی و جواب های متمرکز را برای کاربر طراحی کنند.

درحال حاضر بیایید سوالی از MUM بپرسیم که جواب آن بسیار عاقبت ساز میباشد و به روش صورت دهی به نوع محتوا نویسی و ایجاد آن اشاره دارااست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 13:41

منشی گرد هم آیی با پرسیدن این سؤال قصد دارااست بداند طراحی اپلیکیشن در مشهد آیا حذف صفحه ها بی‌قیمت به بهبود بهینه سازی وبسایت کمکی می‌نماید یا این که نه. پیش‌مسئله این سؤال این میباشد که با حذف صفحاتی که ارزشی ندارند، تمرکز گوگل بیشتر به سمت صفحه ها اساسی وب سایت کشیده می‌گردد.

پس سؤال این میباشد:

آیا کاهش تعداد صفحه ها تارنما با نوایندکس کردن صفحه ها محصولاتی که طی 16 ماه پیشین impression صفر داشته‌اند، رایاپارس می تواند سبب ساز بهبود seo وب سایت خواهد شد؟

فرض را بر این میگیریم که اینک 10 الی 15 درصد از صفحه های سایتمان اینگونه وضعیتی دارا‌هستند و در واقع ارزشی برای تارنما ندارند و به نوعی صفحه ها مرده محسوب می گردند.

سؤالم این میباشد که بعداز نوایندکس کردن این صفحه های، در واقع صفحه های کمتری را در نقشه تارنما تصویب خوا هیم کرد و گوگل خوب میتواند روی سایر سایتمان تمرکز نماید؟»

نمونه کاربردی: یک چالشی که اکثر مدیران وبسایت ها با آن رو به رو میباشند این میباشد: حذف یا این که نوایندکس کردن تگ (برچسب) های وبسایت یا این که نگه داری تگ (برچسب) های وب سایت؟

همانگونه که میدانید تگ ها نیز مانند اشکال دیگر صفحه های وبسایت، application جزئی از تارنما میباشند و با تولید هر تگ، در واقعیت یک برگه تازه به صفحه های تارنما اضافه می‌گردد. به این ترتیب این قضیه می‌تواند ایراد ساز باشد و تعداد صفحه های ایندکس گردیده تارنما را ارتقا دهد. در زمان تگ گذاری برای صفحه های (مخصوصا تارنما های خبری)، تگ های شبیه و تکراری اکثری به وجود خواهد آمد. برخی تصمیم میگیرند خاطر خویش را از این بابت شل نمایند و کد نوایندکس را به صفحه های تگ اضافه می نمایند. ولی آیا اینگونه کاری صحت دارد؟ به لحاظ شما در تارنما های فروشگاهی، توریسم، خبری، شرکتی و... تگ ها را چه عمل کنیم؟ نوایندکس کنیم یا این که آنان را نگه داریم و تعداد صفحه ها ایندکس گردیده وب سایت را ارتقاء دهیم؟

جواب: راهکار قطعی درخصوص این ایراد نمی اقتدار بخشید. با دقت به نوع وب سایت و حوزه شغل آن می بایست تصمیم بگیریم. البته موضوعی که معین و بدیهی میباشد این میباشد که می بایست در روش ساخت صفحه ها تگ و اسم گذاری آنها بسیار توجه کنیم و وسعت صفحه های تکراری و بی قیمت تارنما را بالا نبریم.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 13:17

اثر نشانی تارنما بر بهینه طراحی اپلیکیشن در مشهد سازی رایا پارس یکی application مسایل اصلی از حیث گوگل به حساب آورده می شود. دست اندرکاران اثر نشانی وب سایت بر seo به آسانی قابل اجرا بوده و نیاز به توجه پاره ای داراست.


چرا بایستی به اثر نشانی وب سایت بر بهینه سازی  دقت نمود؟ عامل ها متعددی وجود داراست که باعث میشود یک وب سایت بوسیله یوزرها چشم خواهد شد. زمانی وب سایت دربرگیرنده بازدید بالا باشد مسلما در گیر ارتقاء ترافیک می گردد. در‌این فی مابین مهم‌ترین روشی که منجر می گردد یک وبسایت ترافیک بالایی داشته باشد سئو آن در موتور کاوش است. بدین کار بهینه سازی گفته می‌شود. با به کارگیری از seo جايگاه تارنما ارتقا مییابد. هم اکنون پرسش این میباشد که عامل ها اثر گذار بر بهینه سازی تارنما چه می‌تواند باشد؟ آیا نشانی تارنما دربرگیرنده مسائل اصلی در جايگاه گیری تارنما میباشد؟

اثر نشانی تارنما بر بهینه سازی چطور پژوهش میشود؟

میدانیم که هر شیء و جانور زنده ای برای خویش نامی داراست، براین اساس در فضای وب، وبسایت ها هم دارنده اسم میباشند. به‌این اسم نشانی و یا این که URL می‌گویند. نشانی وب سایت دسترسی به آن را آسانتر می نماید. هر نشانی دربرگیرنده چهار قسمت میباشد: قسمت نخستین در مورد پروتکل و ضوابط آن، نصیب دوم برای دامنه اساسی و قسمت سوم و چهارم به ترتیب دربرگیرنده پوشه و نشانی کاغذ میباشد. رعایت یک‌سری نکات در نشانی دهی بسیار اصلی میباشد: در صدر اینکه برای هر ورقه باید کلمه ها کلیدی منحصر به خویش مصرف شود. رعایت چند نکات باعث ارتقا بهینه سازی تارنما و همچنین خوش اسم شدن نشانی تارنما در ذهن یوزرها شود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 13:48

Hashing و Encrypting دو واژه طراحی اپلیکیشن در مشهد و رایا پارس کلمه application می‌باشند که اکثر زمان ها به طور نادرست به مکان هم به کارگیری می شوند. آیا شما تفاوت در بین این دو و قوانینی که بایستی از آن ها به کارگیری فرمائید را میدانید؟ درین نوشته‌ی‌علمی تفاوت‌های اصلی دربین هش کردن (Hashing) و رمزگذاری (Encrypting) و منزلت مطلوب به کارگیری از آنان‌را رسیدگی میکنیم.


Hashing چیست؟

Hash یک حرفه یا این که اعداد ساخت‌و‌ساز گردیده از فن‌ای متنی میباشد. فن یا این که عدد نتیجه ها گردیده ارتفاع ثابتی داراست و با تغییرات خرد در ورودی بسیار پهناور میباشد. الگوریتم‌های hashing بسیار خیر پیاده سازی گردیده‌اند، به نحوی که برگرداندن hash به حرفه متنی مهم غیر ممکن میباشد.

الگوریتم‌های دوستداشتنی

MD5: MD5 شناخته‌گردیده‌ترین تابع hashing میباشد. این الگوریتم یک مقدار هش 16 بایتی ایجاد می‌نماید که معمولا تحت عنوان یکی 32 رقمی هگزادسیمال ذکر می شود. به تازگی یک‌سری گزینه جراحت‌پذیر در MD5 کشف گردیده است و جداولی منتشر گردیده‌اند که به افراد اذن میدهند تا هش‌های MD5 را سوای saltهای نیکی ساخت نمایند.

SHA: سه الگوریتم SHA گوناگون وجود داراست؛ SHA-0، SHA-1 و SHA-2. SHA-0 به تدریج گزینه به کارگیری قرار میگیرد، چون دربردارنده خطایی میباشد که با SHA-1 اصلاح شد‌ه‌است. SHA-1 رایج‌ترین الگوریتم SHA میباشد و یک مقدار هش 20 بایتی ساخت‌و‌ساز می‌نماید.

SHA-2 :مشمول دسته‌ای از 6 الگوریتم hashing میباشد و قدرتمندترین نوع SHA میباشد. SHA-256 یا این که فراتر برای مواقعی که امنیت بسیار حیاتی میباشد سفارش میگردند. SHA-256 یک مقدار هش 32 بایتی توید می‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 13:34

در ماه پیشین، Angular 5 با تغییراتی طراحی اپلیکیشن در مشهد منتشر رایا پارس شد. ما Angular 5 را رسیدگی کرده application و تصمیم گرفتیم نرم افزار Angular 4ای که پیش از این تولید کرده بودیم را به Angular 5 ارتقا دهیم. در‌این نوشته ی علمی پروسه ایفا این عمل را برای شما ذکر کرده‌ایم.


افزایش اپلیکیشن Angular 4 به Angular 5

تنظیمات انگولار با ویژوال استودیو چندان معمولی خلا تا اینکه یکسری پوسته فراهم انگولار در ویژوال استودیو معرفی شد. به صورت شبیه، مجموع روند افزایش نیز تجربیات مشابهی را ارائه می دهد. این شیوه سرراست و وقت‌گیر وجود ندارد زیرا انگولار 5 دارنده برخی تغییرات تفکیک‌گردیده‌ای در کد میباشد. بیایید این مراحل را مرحله به مرحله دنبال کنیم.

-آغاز مجموع مثال‌های ویژوال استودیو 2017 را ببندید،‌ به این دلیل که زمانی ما پکیج‌های انگولار را افزایش می‌دادیم، وقتی که ویژوال استودیو در اکنون جاری ساختن بود فعالیت نکرد. NPM نمی‌تواند پکیج‌ها را افزایش دهد. براین اساس سفارش می کنیم که مثال‌های ویژوال استودیو را ببندید.

PowerShell- را گشوده فرمائید (مطمئن گردید که آن را به طور Administrator اعمال کرده‌اید). همینطور میتوانید از command promptی Node.js به کار گیری نمایید. ما آغاز کوشش کردیم با Node.js این شغل را اجرا دهیم، البته پکیچ‌ها در ویژوال استودیو 2017 آپ تو دیت نشدند. آن گاه PowerShell را آزمون کردیم و تمامی چیز شغل کرد.

-محل پروژه و اجرای امر dir را نظارت فرمائید. می بایست پوشه package.json مو جود در لیست خروجی را ملاحظه کنید.

-پکیج‌های انگولار را با استعمال از امرها ذیل به روز فرمایید.

npm install -g npm-check-updates

و ncu -u

در‌صورتی‌که هنگام اجرای این امرها هر خطایی را اخذ کردید، ورژن node و npm خویش را آپ دیت نمایید.

شما می بایست ملاحظه کنید که کل پکیج‌های انگولار به انگولار5 ارتقا داده گردیده‌اند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 13:30

استمرار ایجاد محتوا در طراحی اپلیکیشن در مشهد فواصل رایا پارس وقتی کوتاه، یکی‌از application لازمه‌های حضور پر رنگ در کانال‌های اجتماعی به حساب می‌آید و به عبارتی‌طور که گفتیم گروه بازاریابی شما هیچوقت نمی‌تواند از روش ایجاد محتوای دیده نشده و اصطلاحا اورجینال، پاسخگوی این لزوم باشد. توده هدفمند محتوا، راهی برای غلبه بر معضل‌هایی از این دست میباشد.

2. سعی و مقرون‌به‌صرفگی
به عبارتی‌طور که گفتیم، ساخت‌و‌ساز محتوا فرایندی پرهزینه و مجال‌بر میباشد و انتخاب محتوا، یک استراتژی بهتر برای ارتقا کوشش و کاهش هزینه‌های مرتبط با محتوای حصول‌وکار شماست.

3. تبدیل شدن به رهبر فکری
هنگامی مخاطبانتان را به‌صحت بشناسید و شایسته ترین و ارزشمندترین محتوای ممکن را در اختیارشان بگذارید، آن ها نیز شمارا به دیده یک مرجع معتمد و باصلاحیت میبینند و اینگونه نگرشی، علاوه بر توسعه و گسترش مارک، از شما در ناحیهی فعالیتتان، یک رهبر فکری می‌سازد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 13:52

با اعتنا به واحد سنجش به طراحی اپلیکیشن در مشهد کارگیری رایا پارس بسیار application یوزرها از گوشی برای اجرا شغل های روزانه خویش نظیر کاوش در اینترنت و خرید فرآورده و سرویس ها موردنیاز خویش امروزه برای هر شغلی ما یحتاج است تا ورژن موبایلی برای یوزرها خویش پیاده سازی فرمایید. پیاده سازی ورژن موبایلی را می شود به دو شکل ساخت سایت با امکان سازش با تلفن همراه و یا این که به اصطلاح ریسپانسیو و نحوه دوم ایجاد کرد اپلیکیشن تلفن همراه برای سیستم های متفاوت در لحاظ گرفت. درین نوشته‌علمی ما این دو شیوه و مزیت ها و کمبودهای هر دو را ذکر می نماییم. یک کمپانی کدام طرز را بایستی گزینش کند و حتی ممکن میباشد موردنیاز باشد هر دو شیوه صورت پذیرد.

مزیت ها و معایب سایت ریسپانسیو
طراحی وب سایت ریسپانسیو بر یقین گوگل شایسته ترین روش حضور در گوشی است چون صرفا با یک در اختیار گرفتن پانل کافی میباشد مطالب تارنما موبایلی و کامپیوتری خویش را آپ دیت رسانی فرمایید. همینطور موردنیاز وجود ندارد برای هر سیستم برهان موبایلی یک نرم‌افزار غیر وابسته بنویسید و کافی میباشد وبسایت موبایلی شما در سایز های گوناگون کاغذ و همینطور مرورگرهای متفاوت نظارت خواهد شد. فقط عیبی که سایت سازگار با گوشی داراست آن میباشد که درصورتی که که وب استفاده کننده متصل نباشد مخاطب توانا نخواهد بود محتوای وبسایت را مشاهده کند. برای حل نقص‌ عدم اتصال استفاده کننده به وب سفارش می شود صفحه ها اثبات تارنما به در نرم افزار موبایلی عمل خواهد شد تا مخاطب هنگامی که نیاز داشت به داده ها نخستین شما دسترسی پیدا کند بتواند با مرور صفحه ها اپ تلفن همراه آن را بازرسی نمائید. برای تشکیل داد ورژن موبایلی تارنما به طور ریسپانسیو و یا این که تبدیل تارنما فعلی به وبسایت سازگار با گوشی با کارشناسان دارکوب تماس نتایج کنید. همینطور بعد از فعال‌سازی وبسایت از روش سایت های appypie و appsgeyser و como و webappgenerator میتوانید نرم افزار تلفن همراه سایت خویش را به طور بدون پول ساخت و ساز نمائید. بعد از ساخت نرم‌افزار کافی میباشد آن را در وبسایت های به اشتراک گذاری اپ تلفن همراه نظیر http://cafebazaar.ir بار گذاری کنید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 13:40

-کدزنی را یادبگیرید تا طراحی اپلیکیشن در مشهد عالی رایا پارس متوجه application گردید اپ ها چه طور عمل می نمایند.

از کد ها در تمامی جا به کار گیری میگردد. یادگیری کیفیت کدزنی راهی میباشد که متوجه می‌شوید چه‌گونه نصیب بزرگی از دنیا فعالیت می نماید. ممکن میباشد شما یک تالیف کننده یا این که یک طراح باشید یا این که در یک سوپرمارکت فعالیت نمائید هرکاری که اجرا می دهید به احتمال زیاد در یک فضا دیجیتال در هم اکنون عمل کردن میباشید فهم این که‌این مورد ها چه طور تشکیل‌شده اند و فعالیت می نمایند موجب بسط شما میگردد در‌این‌صورت شما یک جنبه ی اضافه خیس دانشی در زمینه‌ی اینکه چه گونه اشیا عمل می نماید، دارید.

-یادگیری کدزنی به شما در مدیر و استعمال از اطلاعات یاری می نماید.

عالم براساس اطلاعات شغل می نماید. کدزنی به شما امداد می نماید که اطلاعات را خوب متوجه گردید و مدیر نمائید. اکسل بخشی از حیات تجاری میباشد که درواقع نوعی کدزنی میباشد و  بخشی از حیات تجاری است. شما نمی توانید کسی را بیابید که از spreadsheet ها گلایه نماید. ولی چنانچه تا بحال کسی را چشم باشید که در اکسل مهارت دارااست متوجه می‌شوید که شغل با اکسل نوعی کد میباشد. امروزه در دنیای اطلاعات سیستم های تصنعی و مصنوعی متعددی برای پردازش و مدیر اطلاعات وجود دارااست ولی در صورتی شما با مقر داده های تبارک با هر ظرفیتی عمل میکنید یادگیری طرز ی تایپ کردن اسکریپت های SQL نقطه ی آغاز نیکی برای استارت نیکی برای کدزنی است.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:31

درین نوشته‌ی‌علمی طراحی اپلیکیشن در مشهد طرز ی رایا پارس تکثیر Nuget Packages در .NET Core نظارت application خوا هیم کرد. بدین ترتیب آغاز پیکربندی نخستین برای این عمل را توضیح خوا‌هیم اعطا کرد و بعد از آن ایجاد کرد یک پکیج را یادگرفتن خوا هیم اعطا کرد و کد مرتبط با آن را نظارت خوا‌هیم بخشید و نهایتا طرز ی نشر این پکیج را نظارت خوا هیم کرد.


نقص‌

چه طور NuGet package را در NET Core. بسازیم و نشر دهیم؟

راه‌حل

فعال سازی اول پیکربندی اول ی registry برای هاست پکیج هاست. ما از nuget.org به کارگیری میکنیم.

یک اکانت کاربری تازه در www.nuget.org بسازید و به بخش “API Keys” در اکانت کاربری خویش بروید.

 

یک کلید نو با دادن اسم ، دامنه ها(تایید صلاحیت ها)، و تعیین پکیج ها(* یعنی کلیه) بسازید.

 

شما یک کلید تازه اضافه گردیده خواهید رویت کرد. کلید را با کلیک کردن روی پیوند “Copy” نسخه برداری نمایید و آن را در جایی امن paste نمایید.

 

هم اکنون که شما یک registry و کلید برای آپلود پکیج خویش دارید هم اکنون اذن دهید که یک پکیج بسازیم و آن را منتشر کنیم در اینجا از یک class library معمولی ی NET Core. که برای شغل با پوشه CSV نوشته ایم استعمال خوا هیم کرد. source code را میتوانید در GitHub پیدا فرمایید. اما میتوانید از هرمورد از پروژه های خویش نیز به کار گیری نمایید.

یک Command Prompt در دایرکتوری پروژه ی خویش گشوده نمائید.

 

امر dotnet pack  را برای تشکیل داد یک NuGet package انجام نمایید (این فرمان به طور پیش فرض پروژه را نیز build خواهد کرد)

dotnet pack -o publish -c Release --version-suffix alpha
آیتم هایی که مستعمل عبارت میباشد از:

-o مسیری میباشد که پکیج در آنجا درست شده.

-c تنظیمات build را معلوم می نماید.

version-suffix—معین میکند که‌این ورژن پیش تکثیر میباشد. می‌توانید این نصیب را در ورژن ی پایانی خویش حذف نمایید.

 

اکنون شما NuGet package را به طور درست شده در فولدر ی publish خواهید داشت.

 

فرمان dotnet nuget push را برای آپلود NuGet package در nuget.org جاری ساختن نمائید.

dotnet nuget push Fiver.Lib.Csv.1.0.0-alpha.nupkg -s https://www.nuget.org -k
مورد های مصرف شده:

-s URL سرور جایی که شما پکیج های خویش را آپلود میکنید را معلوم می نماید.

-k کلید API که شما در سرور تمجید نموده اید را مشخص و معلوم می نماید.

 

هم اکنون درصورتی که به وب سایت NuGet رجوع کنید پکیج خویش را خواهید یافت.

 

شما همینطور می‌توانید بقیه خصوصیات را در csproj. مشخص و معلوم نمائید که میتوانید metadata را به NuGet package اضافه فرمائید به عنوان مثال:


Tahir Naushad

This is a library that makes reading and writing CSV files easy
1.0.1
beta

مجدد فرمان dotnet pack را اعمال فرمائید برای دیدن مشخصات پکیج را در NuGet Package Explorer گشوده فرمائید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 13:30

مرحله دوم: اثرگذاری
برای بازاریاب یه ترازو دیگه از طراحی اپلیکیشن در مشهد چگونگی رایا پارس فعالیت application مهمتره و اون سرعت. اینکه یه شغل رو چقدر سریع میتونه تحویل بده؟ چقدر ارتفاع میکشه تا ایمیلها رو پاسخ بده؟ برای یه عمل فوری چطور؟ تیم شما چقدر سریع میتونن پاسخ تن و آیا مراحل خاصی رو دنبال میکنند؟
1- مراحل
شرکتها برای هر مشتری از فرایندهایی بدیهی و متوالی به کار گیری میکنن. پروژه ها رو طبق زمانبندی پیش میبرن و بنابراین هزینه ها و ساعتهایی که نیازه روی پروژه شغل نمایند رو کاهش میدن و زیرا دائما دارن محتوای تبلیغاتی میسازن، ذهنشون خلق کننده و فعال میمونه. زمانی فعالیت طبق فرآیند و اصول خاصی باشه - از طرح ریزی تا ارسال - سازماندهی شدست و بی نظمی پیش نمیاد. بدین ترتیب مسلما تصمیمات اکانت گردیده ای هم میگیره و فرصتها و ضرب الاجلها رو فراموش نمیکنه. ولی بازاریابهای باطن کمپانی از روند کاری فردی خودشون پیروی میکنن و معمولا روی بخشها و اولویتهای دیگه ای توکل میکنن.
کمپانی نسبت به شخص برتری دارااست.
2- دسترسی
برای توفیق کمپین های بازاریابی، پیوندها سریع کلام اولو میزنه. با تولیدها داخلی، میتونید خیلی سریع ایده هاتونو مبادله نمائید و با هم همیاری فرمائید و دیگه نیازی وجود ندارد درانتظار وصال موعد مقرر طبق زمانبندی رقم خورده باشید. با اینکه شرکتها مدام عملکرد میکنن با مشتریها در امر باشن و همیاری کنن ولی هیچ گاه مثل همکاریهای تو یه کمپانی نمیشه. بهرحال اونطوری کارمندها میتونن با هم تو یه اتاق بشینن و حرف نمایند، هر وقت ایده ای به ذهنشون میرسه بی واسطه با هم درمیون بذارن و دیگه تلفن بازی و آدرس اینترنتی بازی نداره. این امور سرعت رو ذیل میارن.
بازاریاب نسبت به کمپانی برتری دارااست.
3- فشار کاری
موقع بازاریابی شرکتی که توش شغل می‌کنید، هر روز و هر روز همون شرکته و ممکنه هدف ها کلی رو فراموش نمائید و یادتون بره برای مشتری هاتون چه چیزهایی بیشتر مداقه داشتن. کارمندهای درون کمپانی بخاطر پیچیدگی، تداخل امور با هم، نیازمندیهای کاری و خلا یا این که نقص پناه و برخورد خیلی ذیل فشار و استرسن. در سود تبدیل میشن به کارمندی بی ملاحظه و غیرمؤثر. ولی هنگامی بازاریابی محتواتونو به یه کمپانی دیگه بسپرید، دیگه مایحتاج وجود ندارد نگران عده ای که کارو به عهده به دست آوردن باشید، شما تنها با سود شغل دارید. شرکتها خودشون مجموعه های بزرگی دارن که از موعظه های همدیگه دائما تغذیه میشن و ایده میگیرن و خلاقیتهاشون تحریک میشه و بنابراین استرس رو از خودشون بدور میکنن و حتی سیاست های خاصی دارن که پیشرفت فعالیت، یادگرفتن مستمر و توازن تندرست در بین عمل و معاش رو ضمانت میکنه.
کمپانی نسبت به شخص برتری دارااست.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 12:47

eBayمتمرکز گردیده‌است تا Docker را طراحی اپلیکیشن در مشهد به رایا پارس پروسه application مخلوط پیوسته خویش متصل نماید تا نصب در یک کانال توزیع گردیده از سرورها که تحت عنوان یک خوشه واحد انجام می‌شود، را استاندارد سازی نماید. آنان تعلق های کاربردی را در کانتینر ها جداسازی می نمایند تا به قضیه ورژن های متفاوت نرم‌افزار هر سرور، جواب دهند. به‌این مضمون‌ که سیستم ادله صاحب خانه نیازی ندارد دقیقا همچون سیستم برهان کانتینری باشد، و غرض آخری آنها این میباشد که سیستم های متعدد دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری را تحت عنوان یک خوشهMesos  جاری ساختن نمایند.

 Dockerبرای امنیت مدرک جعبه ها

گفتگو از رویه بدور (remote interview ) قابل انعطاف افزاری کاربردی برای استخدام کنندگان آماده آورده که با آن مهارت های نامزد های شغلی را از روش به دور می سنجند. آن‌ها CompileBox را منتشر کردند، یک سندباکس بر طبق Docker که قادر است کدهای غیر قابل اتکا را اعمال نماید و فارغ از به خطر پرتاب کردن میزبانی که در حالا اجرای برنامه میباشد، خروجی را بازگرداند. در پروسه توسعه و گسترش CompileBox، گروه حاضر در پروژه رای زنی از شیوه به دور در حیث داشتند که از Chroot jails, Ideone, یا این که ماشین های مجازی سنتی استعمال نمایند، البته سرنوشت بدین سود رسیدند که docker شایسته ترین آیتم میباشد. Chroot سطح امنیتی ما یحتاج را مهیا نمی نماید، Ideone می‌تواند سریع هزینه برانگیز خواهد شد، و ماشین های مجازی بعداز از میان رفتن داده ها مجال فوق العاده وقتگیر برای فعال سازی دوباره نیاز دارا‌هستند. Docker انتخابی آشکار برای این اپلیکیشن بود؛ چون کد مخرب که همت می نماید سیستم را از در میان چیره شود، محصور به کانتینر میباشد و کانتینرها در شکل نیاز می‌توانند تخت‌گاز ساخت‌و‌ساز و تخریب شوند.

در شکل رغبت می توانید از فراگیری داکر ( Docker ) در تاپ لرن استعمال نمائید .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد , نویسنده : عباسی app01 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 13:34

شرکتRed Hat در راءس بسط دادن طراحی اپلیکیشن در مشهد و به رایا پارس کارگیریdocker قرار application داشته، و "پاول کورمیر" یکی مطرح ترین هواداران به کارگیری از آن بوده میباشد. این مجموعه از ماه سپتامبر سال پیشین با docker همیاری قربت داشته، و بر پیشرفت در عملکرد docker در پلتفرم openshift تمرکز نموده است. تمرکز کلی روی به کارگیری از Docker تحت عنوان یک ابزار مکانیکی برای عالی کردن مدیر منابع، انعطاف روند، و امنیت در مجازی سازی نرم افزار بوده میباشد. این سعی ها با راه‌اندازی پروژه Atomic ( یک صاحب خانه لینوکس مدل که به صورت خاص برای اجرای کانتینر های لینوکس پیاده سازی گردیده‌است) به سرنوشت رسیده اند. غرض این پروژه این میباشد که کانتینر ها، به سادگی توسعه یابند، آپ تو دیت رسانی شوند، و به محیطی که نیاز به منابع بسیار کمتری نسبت به یک صاحبخانه ساده لینوکس داراست، بازگردانده شوند.

داکر برای DevOps

یکی‌از دیگر از نکات اصلی در کاربرد Dockerنقش آن در جامعه DevOps میباشد.Docker به طوری پیاده سازی گردیده‌است که می قدرت آن را در اکثر نرم افزار های DevOps به عنوان مثال Vagrant,Chef,Puppetو Ansible گنجاند، و یا این که از آن به تنهایی برای مدیر گوشه و کنار های سازندگی بهره برد. انگیزه مهم فروش این میباشد که اکثری از وظایفی که معمولا بوسیله نرم‌افزار های دیگر اعمال میشود را معمولی می نماید. به ذکر دقیقتر، Docker این قابلیت را آماده می سازد که گوشه و کنار های توسعه و گسترش محلی ای را ساخت و ساز کنیم که دقیقا همچون یک سرور زنده میباشد، یا این که قابلیت و امکان اجرای دور و اطراف های پیشرفت چندگانه از یک صاحب خانه را مهیا می نماید که هریک از این دور و اطراف ها دارنده نرم‌افزار، سیستم دلیل و تنظیمات منحصربه‌فرد به شخصی میباشند، همینطور می‌تواند قابلیت و امکان تست پروژه ها در سرور های تازه یا این که گوناگون را مهیا نماید و اذن میدهد هر کسی در به عبارتی پروژه با به عبارتی پیکربندی، فارغ از پیش بینی دور و اطراف صاحبخانه محلی عمل نماید. در پایان، برای یک گروه آفریننده، Docker می‌تواند نیاز به‌این که ورژن های مشابهی از همگی چیز را بر روی دستگاه محلی خویش نصب نمایند، از میان پیروزشود.

 Spotifyدر اکنون فعالیت بر روی مخلوط Docker در توسعه و گسترش جریان شغل خویش میباشد. ماهیت تکرارپذیری تصاویر Docker، استاندارد سازی کد ساخت و ساز و پیکربندی را برای آنان سهل وآسان خیس می نماید.

شغل آنان سبب ساز به تولید Helios شد‌ه‌است، یک نرم‌افزار کاربردی که بسط Docker را در سرورهای متفاوت مدیر می نماید و زمانی که یک سرور ورژن درست یک کانتینر را انجام نمیکند، هشدار میدهد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 13:33

پیش از اینکه توضیحات این طراحی اپلیکیشن در مشهد نصیب رایا پارس را تحقیق application فرمائید بایستی قطعه کد گذشته را مرور فرمائید. درین نمونه در بالا برای فیلد Name یک مقدار انتخاب کردیم و بعد از آن مقدار را درون $name قرار دادیم تا دسترسی به آن آسانتر باشد.

بعداز آن دفعه به تابع !preg_match رسید که در واقع رسیدگی می نماید که آیا محتوای متبوع در محدوده رقم خورده جای‌دارد یا این که نه . برای مثال دراین مکان شرط آورده حروف والا، خرد و اسپیس میباشد. در حالتی که که درین محصور نباشد فرمان شرط if جاری ساختن می‌شود و عباراتی به شما نشان داده میشود که در کد درج شده میباشد و در واقع به شما اعلام میشود که دارای شرایط ورود نیستید. این مقدار در متغیر #nameErr قرار می‌گیرد.

تابع preg-match دو پارامتر اخذ می نماید که تحت عنوان ورودی میباشند. در صدر بایستی محدوده متبوع رقم بخورد و آن‌گاه می بایست در پی فن دلخواه باشیم. درین فی مابین در صورتی‌که حرفه با محدوده منطبق داشت از مورد true و در غیر این شکل می بایست از آیتم false مصرف شود. دیدیم که اصول اعتبارسنجی آدرس اینترنتی وURLدرPHP بسیار سهل میباشد. کافیست قانون ها اعتبارسنجی آدرس اینترنتی وURLدرPHP را به صدق اعمال نماییم.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:36